Köszönjük, hogy ügyfelünkként megtiszteltél minket bizalmaddal!
Számunkra kiemelten fontos, hogy elégedett legyél velünk, és hosszú távon is minket válassz. Az együttműködésünk sikeréhez hozzájárul, ha megosztod velünk véleményedet, észrevételeidet, és természetesen, ha úgy érzed, hogy valahol hibáztunk, akkor kifogásaidat, panaszodat is, hiszen ezek segítségével tudjuk leginkább javítani folyamatainkat, és fejleszteni szolgáltatásunk minőségét.
ÉSZREVÉTELEIDDEL, PANASZODDAL AZ ALÁBBI CSATORNÁKON KERESZTÜL FORDULHATSZ HOZZÁNK
Személyesen: Kőrös-Blank Kft., 6200 Kiskőrös, Petőfi tér 9.
Nyitvatartás személyes panasz esetére:
Telefonon: +36 21 333-2942
Elérhetőségi idő telefonos panasz esetére:
E-mailben:
PANASZKEZELÉS FOLYAMATA
Panaszkezelési szabályzatunk alapján történik, amelyet elérhetsz itt, illetve nyomtatva az ügyféltérben is kihelyezve találod. Amennyiben panaszod elutasításra kerül, kérheted tőlünk a felügyeletünket ellátó Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) beadható fogyasztói megkeresés vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) intézhető, vitarendezésre irányuló eljárás megindítására vonatkozó kérelem formanyomtatványát. Minden szükséges nyomtatványt díjmentesen biztosítunk a kérelmezőnek.
Panaszodat előterjesztheted a Magyar Nemzeti Bank (MNB) weboldalán elérhető formanyomtatványon is, amelyet itt találsz, illetve az alábbi linkeken keresztül közvetlenül is letöltheted a dokumentumokat:
Továbbá szíves figyelmedbe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által közzétett „Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?” és „Pénzügyi Békéltető Testület” témájú tájékoztatókat is, amelyek további információkkal szolgálnak.
Online vitarendezési fórum linkje elérhető itt.
Pénzügyi navigátor füzetek linkje elérhető itt.
FŐBB ADATAINK
Cégnév: Kőrös-Blank Kft.
Székhely: 6200 Kiskőrös, Petőfi tér 9.
Cégjegyzékszám: Cg. 03-09-107592
Adószám: 11863234-1-03
Bejegyezve: 1999
Szakmai tevékenységünkkel kapcsolatos kár esetére alkuszi felelősség biztosítással rendelkezünk.
Alkuszi megbízásunk alapján FÜGGETLEN BIZTOSÍTÁSKÖZVETÍTŐ-ként végezzük munkánkat.
MNB tevékenységi engedély: aktív státuszú független közvetítő
Ellenőrizhető: https://intezmenykereso.mnb.hu/
MNB regisztrációs szám: 204121402624
Ellenőrizhető: https://intezmenykereso.mnb.hu/
MABIASZ Etikai Kódexe: http://korosblank24.r2teszt.introweb.hu/files/connected_docs/static/mabiasz-etikai-es-versenykodex-4.pdf
FBAMSZ Etikai Kódexe: https://fbamsz.hu/fbamsz/uzleti-etikai-kodex
ADATKEZELÉS
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósági (NAIH) nyilvántartási szám: NAIH-50973/2012.
Adatkezelési tájékoztatónk elérhető itt.
Adatkezelési szabályzatunk elérhető itt.
MAGYAR NEMZETI BANK PÉNZÜGYI FOGYASZTÓVÉDELMI KÖZPONT ELÉRHETŐSÉGEI
Postacím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
E- mail:
Telefon: +36 40 203-776
Személyes ügyfélszolgálat: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Weboldal: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem
PÉNZÜGYI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET ELÉRHETŐSÉGEI
Postacím: 1525 Budapest BKKP Pf. 172.
E- mail:
Telefon: 06 1 489-9700
Személyes ügyfélszolgálat: : 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
Meghallgatások helye: 1133 Budapest, Váci út 76.
Weboldal: www.penzugyibekeltetotestulet.hu
EURÓPAI ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.
A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül végezhetik a fogyasztók.
Az online vitarendezési platform elérhető itt.
További információk (felhasználói útmutatók) az online vitarendezési platformról.
Bejelentővédelmi rendszer elérhetősége: https://www.reklamacio.eu/
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk, és minden ügyfelünk elégedett legyen. Várjuk visszajelzésedet, hogy továbbra is fejleszthessük szolgáltatásainkat!