független biztosítási alkusz

Központi csapatunk

Fuchs Tibor
Fuchs Tibor
Fuchs Tibor
ügyvezető
Bemutatkozás
Csépe Katalin
Csépe Katalin
Csépe Katalin
biztosítási üzletágvezető
Bemutatkozás
Bene Áron
Bene Áron
Bene Áron
operatív igazgató
Bemutatkozás
Szabó Gábor
Szabó Gábor
Szabó Gábor
szakmai igazgató
Bemutatkozás
Puskás Attila
Puskás Attila
Puskás Attila
lakossági vagyon igazgató
Bemutatkozás
Farkas János
Farkas János
Farkas János
értékesítési igazgató
Bemutatkozás
Csorba Zoltán
Csorba Zoltán
Csorba Zoltán
személybiztosítási igazgató
Bemutatkozás
Haskó Adrienn
Haskó Adrienn
Haskó Adrienn
ügyfélszolgálati munkatárs
Bemutatkozás
Kovácsné Szentgyörgyi Beatrix
Kovácsné Szentgyörgyi Beatrix
Kovácsné Szentgyörgyi Beatrix
ügyfélszolgálati munkatárs
Bemutatkozás
Horváth Anna
Horváth Anna
Horváth Anna
ügyfélszolgálati munkatárs
Bemutatkozás
Dedák-Király Renáta
Dedák-Király Renáta
Dedák-Király Renáta
ügyfélszolgálati munkatárs
Bemutatkozás
Gudman Csilla
Gudman Csilla
Gudman Csilla
ügyfélszolgálati munkatárs
Bemutatkozás
Kaposvári-Dénes Anikó
Kaposvári-Dénes Anikó
Kaposvári-Dénes Anikó
ügyfélszolgálati munkatárs
Bemutatkozás

Rólunk mondták Kollégáink

Kiss Gábor - Kolléga
Ongrády Zsanett - Kolléganő
Szentgyörgyi István - Kolléga
Strasszer Lajos Lászlóné - Kolléganő
Szűcsné Gercsó Erzsébet - Kolléganő

Történetünk

1999
1999
2001
2005
2006
2007
2007
2010
2015
2019
2020
2021
2022
2022
2023
2023
2024
2024
2024
1999

1999.06.13-án indult a cégünk története, ugyanis ekkor jegyzett be minket az akkori Állami Biztosításfelügyelet alkuszi tevékenység végzésére.

1999

1999.08.26-án érkezett hozzánk az első Kollégánk, Szabó Béla személyében.

2001

A központi iroda és az első arculatunk még a 2000-res évek elejéről:)

2005

Az első díjtájékoztató és összehasonlító program még 2005-ből.

2006

A Biztosító társaságok már 2006-ban is aktívan figyelték és értékelték a partner cégeket, így minket is.

2007

Már 2007-ben is kellett szakmai és termékvizsgákat is tennünk, persze akkor még papír alapon.

2007

2007 környékén még egészen másképp működtek az adatszolgáltatások a biztosítók, a felügyelet és köztünk.

2010

A 2010 januári KGFB kampányra már saját kiadvánnyal készültünk a nagyjából még csak 10 városban, ahol akkor jelen voltunk.

2015

2015 fontos év volt a cégünk számára, az addigra 70 főre nőtt csapatunk, és a változó piaci környezet által szükségessé vált a cég szervezeti fejlesztése, a folyamatok és a vezetői csapat kialakítása, a cég utódlásának előkészítése, melyet egy külső szakértő koordinálása mellett végeztünk el.

2019

Cégünk fennállásának 20. éve azért is vált különleges évszámmá számunkra, mert az az óriási megtiszteltetés ért minket, hogy a Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetsége több, mint 300 alkusz cég közül az ÉV ALKUSZának választott bennünket. Ezt az elismerést pedig 2021-ben sikerült ismét elnyernünk.

2020

2020-ban vezettük be a digitális oktatást a Kollégáink számára. Ez a megoldás különösen jelentős szerepet játszott a COVID-járvány alatt, amikor minimálisra kellett csökkentenünk a fizikai találkozók számát. A digitális oktatási rendszer lehetővé tette, hogy az üzletmenet zavartalanul folytatódjon, miközben biztosítottuk munkatársaink biztonságát.

2021

2021-ben csatlakozott hozzánk az első Alkusz cég, méghozzá a szegedi székhelyű START-R Kft, akikben nagyon precíz, és szakszerű partnerekre leltünk.

2022

2022-ben vezettük be a HIBRID üzletkötési modellünket, mely által Ügyfeleink a Kollégáink által előkészített biztosításaikat immáron távolról, e-mailben fogadhatják el, teljesen papír és postamentesen. A fejlesztés annyira sikeres volt, hogy 2023-ban már közel 10.000 db ilyen szerződés kötődött Kollégáink által.

2022

2022-re sikerült nagyjából 2 évnyi fejlesztés eredményeként megvalósítanunk a papírmentes irodát. Az ajánlati dokumentációk mellett már az (e)alkuszi megbízást és az  egyéb belső dokumentációkat is digitálisan hitelesítjük, tároljuk, felszámolva ezzel a korábbi fizikai irattárunkat is.

2023

Örömmel osztjuk meg, hogy 2022 után, 2023-ban ismét elnyertük a MABIASZ Minősített Alkusz díját. Ez az elismerés a kemény munkánk és Ügyfeleink, valamint üzleti Partnereink támogatásának eredménye. Köszönjük mindenkinek a bizalmat és támogatást, és továbbra is azon leszünk, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk.

2023

2023-ban csatlakozott hozzánk a második Alkusz cég, méghozzá a szentendrei székhelyű Azalkusz.hu Kft, akiknek hála az első Pest megyei irodát is köszönhetjük.

2024

2024-ben ismét megújultunk, aminek egyik leglátványosabb eredménye az új honlapunk, melyen többek között már díjfizetési és kárbejelentési lehetőséget is kínálunk Ügyfeleink számára.

2024

A megnövekedett állomány és Üzletkötői létszám kiszolgálására további 3 fővel bővítettük a központi csapatunk, így 2024 nyarától már 14 fős belső csapattal segítjük a Kollégáink munkáját.

2024

2024-ben 3 Alkusz cég is bennünket választott: az Egyesült Bróker Kft, az NLTD Plusz Kft, és az Insurex Kft.

Mindhárman budapesti központtal, így nekik köszönhetően már a főváros több pontján is elérhetőek vagyunk Ügyfeleink számára.

A biztonság neked is jár!

Nálunk a Biztosítótársaságok versenyeznek Érted!

Független biztosítási alkuszként nálunk a biztosítótársaságok versenyeznek Érted. A teljes biztosítási piacot lefedve 25 éve töltünk be hídképző szerepet a szolgáltatók immáron több, mint 68.000 ügyfelünk között. Tevékenységünk során kiemelt fontosságúnak tartjuk a személyes kapcsolatot, és a teljes körű, minőségi ügyintézést.

40 irodánk/képviseletünk 120 munkatársa dolgozik azért, hogy biztosítási és megtakarítási céljaidhoz leginkább illeszkedő megoldásokat találjunk.

Számtalan lehetőség közül megtalálni a legkedvezőbbet nem egyszerű feladat.
Manapság számos kalkulátor áll rendelkezésére az ügyfeleknek, ahol díjakat számolhatnak, de pontos fedezetek, apróbetűs részek ezekből nem olvashatóak ki, illetve nagyon könnyű hibát véteni, melyre egy adott kár bekövetkeztéig nem is derül fény.

Ezért javasoljuk, hogy biztosításkötéshez vedd Te is igénybe szakértő segítségét. A szerződések megkötése ráadásul csak a kezdet, mi akkor is ott fogunk állni melletted, amikor valamilyen adminisztrációs feladat, káresemény vagy kérdés merülne fel szerződéseiddel kapcsolatban.

Irodáink elérhetőségeit, illetve tanácsadóinkat megtalálhatod az iroda keresőnk segítségével.

IRODÁINK

Elismeréseink

Díjaink

CIG Pannónia Csoport 2023
CIG Pannónia Leginnovatívabb alkusz patner
UNIQA oklevél 2023
UNION oklevél 2023
Allianz oklevél 2023 Platina kategóriás
Groupama oklevél 2023
Bázisnet oklevél 2023
Groupama oklevél 2022
Allianz oklevél 2022 platina kategóriás
MABIASZ Minősített Alkusz díj 2023
Uniqa Partnerdíj 2019
Signal Kiemelkedő teljesítmény 2018
MABIASZ Év Alkusza díj 2019
Groupama oklevél 2019
Generali oklevél 2016
Groupama oklevél 2017
Allianz oklevél 2018 platina kategóriás
Uniqa Partner cím 2007
Generali bronz oklevél 2018
Alfa Nívó díj 2004
Generali oklevél 2002
Alfa 1000-es klub
Uniqa Kilimanjaro fokozat 2017
Generali oklevél 2001
Generali elismerés 2009
MABIASZ Az Év alkusza 2021
Bázisnet oklevél 2022
Groupama oklevél 2017.
Alfa elismerés 2005
Alfa elismerés 2009
Allianz 10 év 2009
Generali oklevél 2019
Groupama elismerés 2019
Alfa oklevél 2019
Groupama oklevél 2024