Lakossági kárbejelentés
Amennyiben lakossági módozathoz kötődő káresemény ért, kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy mihamarabb megkezdhessük a kárrendezést. Az alábbi lépéseket követve gyorsan és egyszerűen bejelentheted a károd, mindössze 3 perc alatt. Jelen űrlap lakossági károkra szól, amennyiben vállalati károd van, kérlek vedd fel Kollégáinkkal a kapcsolatot, és a kár típusától függően indítják a kárbejelentési folyamatot Számodra.
Hogyan töltsd ki az űrlapot?
1. Név – Add meg a neved, ahogyan a biztosítási szerződésen is szerepel.
2. E-mail – Írd be az e-mail címed, hogy kapcsolatba tudjunk lépni veled a kárrendezéssel kapcsolatban.
3. Telefonszám – Adj meg egy olyan telefonszámot, amelyen elérhetünk a további egyeztetésekhez.
4. Káresemény típusa – Válaszd ki a legördülő menüből a káresemény típusát (pl. KGFB, CASCO, Lakásbiztosítás, stb.). Gépjárműkár esetén a járműved rendszámát is add meg kérlek a felnyíló plusz ablakban.
5. Káresemény időpontja – Add meg napra pontosan, hogy mikor történhetett a kár.
6. Becsült kárösszeg forintban – Add meg a becsült kárösszeget, ez segít a gyorsabb kárrendezésben.
7. Káresemény leírása – Részletezd a káresemény körülményeit, hogy minél pontosabb képet kaphassunk a történtekről.
8. Képfeltöltés – Amennyiben rendelkezel képekkel a kárról, töltsd fel őket. Maximum 8 fájl csatolható (PDF, JPG, PNG formátumban, maximum fájlonként 4 MB méretben).
Mi történik a kárbejelentést követően?
A beküldést követően 2 munkanapon belül rögzítjük és bejelentjük a károdat, és felvesszük veled, valamint a biztosítótársasággal a kapcsolatot. Minden szükséges információt megosztunk veled a további lépésekről, és végigkísérünk a kárrendezés teljes folyamatán, hogy minél gyorsabban és zökkenőmentesen rendeződhessen a kárügyed.
Gyakorlati tanácsok kár esetén
Ezen a felületen azon károkat tudod bejelenteni, amely valamely Kollégánk által kötött/kezelt biztosításodhoz kötődik. Amennyiben nem a kezelésünkben levő biztosításod kapcsán szeretnél kárt jelenteni, de valamilyen más biztosításoddal már az Ügyfelünk vagy, akkor ezt is természetesen vállaljuk, de külön megbízást kell kérnünk hozzá Tőled, ennek kapcsán kérjük mindenképpen vedd fel Kollégánkkal a kapcsolatot a bejelentést megelőzően.
Ha még nem vagy Ügyfelünk semmilyen biztosítással, akkor nem rendelkezünk Tőled alkuszi megbízással sem, így a károd kapcsán sem járhatunk el a hatályos törvények alapján. Ilyen esetben is igyekszünk segíteni károd kapcsán, de első körben mindenképp vedd fel valamelyik Kollégánkkal, vagy a központunkkal a kapcsolatot.
FONTOS! Kérjük, ellenőrizd az űrlap kitöltése előtt az adataid helyességét, és olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat. Az űrlap elküldésével elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.