Lakossági kárbejelentés

Amennyiben lakossági módozathoz kötődő káresemény ért, kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy mihamarabb megkezdhessük a kárrendezést. Az alábbi lépéseket követve gyorsan és egyszerűen bejelentheted a károd, mindössze 3 perc alatt. Jelen űrlap lakossági károkra szól, amennyiben vállalati károd van, kérlek vedd fel Kollégáinkkal a kapcsolatot, és a kár típusától függően indítják a kárbejelentési folyamatot Számodra.

Hogyan töltsd ki az űrlapot?

 1. Név – Add meg a neved, ahogyan a biztosítási szerződésen is szerepel.
 2. E-mail – Írd be az e-mail címed, hogy kapcsolatba tudjunk lépni veled a kárrendezéssel kapcsolatban.
 3. Telefonszám – Adj meg egy olyan telefonszámot, amelyen elérhetünk a további egyeztetésekhez.
 4. Káresemény típusa – Válaszd ki a legördülő menüből a káresemény típusát (pl. KGFB, CASCO, Lakásbiztosítás, stb.). Gépjárműkár esetén a járműved rendszámát is add  meg kérlek a felnyíló plusz ablakban.
 5. Káresemény időpontja – Add meg napra pontosan, hogy mikor történhetett a kár.
 6. Becsült kárösszeg forintban – Add meg a becsült kárösszeget, ez segít a gyorsabb kárrendezésben.
 7. Káresemény leírása – Részletezd a káresemény körülményeit, hogy minél pontosabb képet kaphassunk a történtekről.
 8. Képfeltöltés – Amennyiben rendelkezel képekkel a kárról, töltsd fel őket. Maximum 8 fájl csatolható (PDF, JPG, PNG formátumban, maximum fájlonként 4 MB méretben).

Mi történik a kárbejelentést követően?

A bejelentésedet követően 2 munkanapon belül rögzítjük a károdat, és felvesszük veled, valamint a biztosítótársasággal a kapcsolatot. Minden szükséges információt megosztunk veled a további lépésekről, és végigkísérünk a kárrendezés teljes folyamatán, hogy minél gyorsabban és zökkenőmentesen rendeződhessen a kárügyed.

 

Gyakorlati tanácsok kár esetén

  • Ha kár ér, elsőként mindenképp a kárenyhítéssel foglalkozz (pl. tűz esetén hívd a tűzoltókat, ha a vihar megrongálja a tetőt, mihamarabb igyekezz legalább fóliával befedni a rést, villámok esetén húzd ki a műszaki cikkeid, stb.)
  • A kárenyhítés után készíts a kárról fotókat, közelről, és messzebbről is, több szögben
  • Tedd meg a kárbejelentést a kár észlelését követő 1-2 napon belül, és lehetőség szerint csatold az elkészített fotókat (ha már a kárbejelentéshez csatoljuk ezeket, kisebb károk esetén akár távolról, telefonos kárrendezéssel is felajánlhatják a kár kifizetését számodra egyezségi úton, jelentősen gyorsítva a kárrendezést
  • A Biztosító kárszakértője általában 5-7 munkanapon belül jelentkezik, és szükség esetén kér helyszíni szemlét. Lehet olyan károd, amit meg kell csináltatnod addigra, mire kiér hozzád a kárszakértő (pl. csőtörés, üvegtörés, stb.), ilyen esetben a kicserélt elemeket (csövet, üveget, stb.) mindenképp tedd félre, és mutasd meg a kárszakértőnek, amikor megérkezik, a javítás folyamatát pedig szintén fotózd a biztonság kedvéért (feltárás, cserélés, stb.) Az elkészült munkáról pedig mindig kérj számlát, összetettebb kár esetén előzetes, tételes (anyag és munkadíj) bontású árajánlatot is
  • A helyszíni szemlén minden kárt mutass meg, előtte mindent nézz át (pl. a villámcsapás nem tett tönkre más műszaki cikket is?), a szemle végén kérd el (akár digitális formában) a szemle jegyzőkönyvet, amit mindenképpen olvass át, mielőtt aláírod, és minden károdat szerepeltesd benne
  • Ha a kárszakértő bármilyen megjegyzést tesz, szintén írasd bele vele a jegyzőkönyvbe
  • Ha bármilyen kérdésed felmerül, akár a kárszemle alatt, vagy előtte/utána, vedd fel Kollégánkkal, vagy a központunkkal a kapcsolatot, hogy segíthessünk a kár menedzselésében
  • Ha a kárrendezés végén számodra megajánlott összeggel nem értesz egyet, szintén jelezz felénk, és jogos esetben intézzük a kárfelülvizsgálati kérelmet, szakmai indoklásunkat hozzá csatolva

Ezen a felületen azon károkat tudod bejelenteni, amely valamely Kollégánk által kötött/kezelt biztosításodhoz kötődik. Amennyiben nem a kezelésünkben levő biztosításod kapcsán szeretnél kárt jelenteni, de valamilyen más biztosításoddal már az Ügyfelünk vagy, akkor ezt is természetesen vállaljuk, de külön megbízást kell kérnünk hozzá Tőled, ennek kapcsán kérjük mindenképpen vedd fel Kollégánkkal a kapcsolatot a bejelentést megelőzően.

Ha még nem vagy Ügyfelünk semmilyen biztosítással, akkor nem rendelkezünk Tőled alkuszi megbízással sem, így a károd kapcsán sem járhatunk el a hatályos törvények alapján. Ilyen esetben is igyekszünk segíteni károd kapcsán, de első körben mindenképp vedd fel valamelyik Kollégánkkal, vagy a központunkkal a kapcsolatot.

FONTOS! Kérjük, ellenőrizd az űrlap kitöltése előtt az adataid helyességét, és olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat. Az űrlap elküldésével elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Kárbejelentés

Név*
E-mail*
Telefonszám megadásánál szerepelhet: + - / szóköz
Telefonszám*
Káresemény típusa*
Rendszám
Káresemény időpontja*
Becsült kárösszeg forintban*
Kötvényszám
Káresemény leírása*
Képfeltöltés:
Maximum 8 darab állomány csatolása lehetséges.
Támogatott formátumok: PDF, JPG, PNG | Maximális méret: 4 MB csatolmányonként

* kötelezően kitöltendő mező

Elfogadom az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.*