Kőrös-Blank Kft. – Az Év Alkusza 2024-ben
Nagy örömmel és büszkeséggel jelentjük be, hogy a Kőrös-Blank Kft. elnyerte az „Év Alkusza” címet 2024-ben!
Ez az elismerés a biztosítótársaságok szavazatai alapján történt, és hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy az ország legjobbjai között tarthatnak minket számon.
Az „Év Alkusza” pályázatot a szakma legfontosabb éves kiadványa, a Biztosítási Almanach hirdette meg, a szempontrendszer forrása: Biztosítási Almanach 2024.
Milyen szempontok alapján kaptuk meg az elismerést?
A pályázat során a biztosítótársaságok két körben, öt kulcskategóriában szavazhattak az általuk legjobbnak ítélt alkuszcégre. A Magyarországon jelenleg regisztrált 311 alkusz közül mindössze 20 alkuszcég jutott be a második körbe, ahol a biztosítótársaságok szavazatai alapján választották ki a legkiemelkedőbb minőséget képviselőket a magyar biztosítási piacon.
Az alábbiakban részletezzük, miért bizonyult a Kőrös-Blank Kft. érdemesnek erre a rangos díjra:
1. Értékteremtés
Ügyfeleink számára mindig olyan biztosítási megoldásokat ajánlunk, amelyek igazodnak az egyéni élethelyzetükhöz és céljaikhoz. Az alapos igényfelmérést követően olyan személyre szabott ajánlatokat dolgozunk ki, amelyek támogatják ügyfeleink hosszú távú biztonságát.
2. Felelősségteljes működés
Munkánk során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy mindig pontosan kövessük a szabályozói előírásokat és biztosító partnereink irányelveit. Az ajánlatkérések korrektsége, a biztosítókkal való kapcsolattartás, a kárrendezésben való részvétel és hozzáállás, az állományápolás minősége, valamint az ügyvitel pontossága elismeréseként idén májusban már második alkalommal kaptuk meg a Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetségének (MABIASZ) Minősített Alkusz Díját.
3. Innovatív szemlélet
Folyamatosan figyeljük a biztosítási piac hazai és nemzetközi trendjeit, és aktív kapcsolatot ápolunk partnereinkkel új konstrukciók kidolgozása érdekében. Az általunk közvetített biztosítási szerződések túlnyomó része hiba nélkül kerül kötvényesítésre az automatizált folyamatainknak köszönhetően. 2024-ben megújítottuk honlapunkat, elindítottuk LinkedIn-profilunkat, és beléptünk az Egészség és Önsegélyező, illetve a Nyugdíjpénztári üzletágba, hogy még szélesebb körű megoldásokat kínálhassunk ügyfeleinknek. Hogy a biztosítási díjak befizetése se maradjon el, elindítottuk hátralékértesítő SMS szolgáltatásunkat, amely tovább növeli ügyfeleink kényelmét és biztonságát.
4. Megbízhatóság
Idén ünnepeltünk 25 éves évfordulónkat, így már negyed évszázada állunk ügyfeleink szolgálatában összekötő kapocsként a biztosítótársaságok és a pénztárak között. Ügyfeleink minden esetben részletes tájékoztatást kapnak a biztosítási konstrukcióikról, elérhetőségünk, precizitásunk és támogatásunk révén pedig minden élethelyzetben számíthatnak ránk, legyen szó kárbejelentésről vagy egyedi biztosítási kérdések kezeléséről.
5. Ügyfélközpontúság
Az ügyfelekkel való kapcsolatunk nem ér véget a szerződéskötéssel. Folyamatosan figyelemmel kísérjük biztosítási szerződéseiket, évfordulós felülvizsgálatokat végzünk, és biztosítjuk, hogy mindig a legfrissebb és legjobb megoldásokkal rendelkezzenek. Ügyfeleink kárrendezési ügyeiket már intézhetik a honlapunkon keresztül is, blogcikkeinkkel pedig igyekszünk folyamatos tájékoztatást adni a biztosítási és pénzügyi piacról.
Mit jelent számunkra az „Év Alkusza” cím?
Ez a díj hatalmas elismerés számunkra, hiszen a magyar biztosítási piac több mint 300 alkuszcége közül sikerült az élre kerülnünk.
Külön büszkeség, hogy az első helyet olyan kiemelkedő piaci szereplővel, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.-vel együtt nyertük el, akik nemcsak a hazai, de a nemzetközi piacon is meghatározó szereplők.
Ez az eredmény nem valósulhatott volna meg kiváló csapatunk elkötelezett munkája nélkül!
Hálásak vagyunk minden kollégánknak, akik szakértelmükkel és kitartásukkal nap mint nap hozzájárulnak ügyfeleink teljes körű kiszolgálásához és ezáltal cégünk sikeréhez.
Ugyanilyen hálával tartozunk partnereinknek és ügyfeleinknek is, akik bizalmukkal és visszajelzéseikkel inspirálnak minket arra, hogy folyamatosan fejlődjünk.
Büszkék vagyunk a közösen elért eredményekre, de a munka itt nem áll meg – továbbra is azon dolgozunk, hogy ügyfeleink és partnereink bizalmát napról napra megháláljuk.
Hogyan tovább?
Az „Év Alkusza” cím megerősít minket abban, hogy ügyfélközpontú és megbízható működésünk a helyes irány.
A jövőben is arra törekszünk, hogy innovatív, testre szabott megoldásokkal segítsük ügyfeleinket és partnereinket, miközben tovább építjük a hosszú távú bizalmat és elégedettséget.
Ha kíváncsi vagy, hogyan segíthetünk neked és családodnak vagy cégednek a legjobb biztosítási megoldások megtalálásában, keress minket bizalommal!
Kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleink mindig személyre szabott és naprakész ajánlatokat kapjanak, és hosszú távon is számíthassanak ránk. Így, ha biztosítással vagy pénztári termékekkel kapcsolatban kérdésed lenne, keresd szakértő kollégáinkat – örömmel segítünk!
Köszönjük biztosító partnereink szavazatait és elismerését, amely hatalmas megtiszteltetés számunkra.
Ez az elismerés inspirációt ad ahhoz, hogy a jövőben is ugyanilyen magas színvonalon dolgozzunk partnereinkkel és ügyfeleinkkel együtt, közösen építve a biztos jövőt!
Egyúttal gratulálunk a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.-nek, akikkel közösen osztozunk az első helyen, valamint a többi alkuszcégnek is a kiemelkedő eredményekért!