Kőrös-Blank Kft. | Nálunk a Biztosító társaságok versenyeznek Önért! Ügyfélszolgálat: +36 78 514-083
Belépés

Panaszkezelés

Panaszkezelés
Panaszkezelés

Köszönjük, hogy ügyfelünkként megtisztelt minket bizalmával! Számunkra kiemelt fontosságú, hogy Ön elégedett legyen velünk, és hosszú távon is minket válasszon. Együttműködésünk sikeréhez hozzájárul, ha megosztja velünk véleményét, észrevételeit és természetesen kifogásait, panaszait is, hiszen ezek segítségével tudjuk leginkább javítani folyamatainkat és fejleszteni szolgáltatásunk minőségét.

Észrevételeivel, panaszával az alábbi csatornákon keresztül fordulhat hozzánk:


Személyesen: Kőrös-Blank Kft., 6200 Kiskőrös, Petőfi tér 9. 

Nyitva tartás személyes panasz esetére:

  • Hétfő: 7:30-16:30
  • Kedd - Csütörtök: 8:00-16:30
  • Péntek: 8:00-16:00

Ebédidő: 12:00 - 12:30

Telefonon: 36 21 333-2942

Elérhetőségi idő telefonos panasz esetére:

  • Hétfő: 8:00-20:00
  • Kedd - Péntek: 8:00-16:00

Faxon: +36 78 514-083 

E-mailben: panaszkezeles@korosblank.hu
 

Panaszkezelés folyamata

Panaszkezelési szabályzatunk alapján történik, melyet elérhet itt, illetve nyomtatva az ügyféltérben kihelyezve. Amennyiben panasza elutasításra kerül, kérheti tőlünk a felügyeletünket ellátó Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) beadható fogyasztói megkeresés vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) intézhető, vitarendezésre irányuló eljárás megindítására vonatkozó kérelem formanyomtatványát. Minden szükséges nyomtatványt díjmentesen biztosítunk a kérelmezőnek. Kifogását, panaszát előterjesztheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) weboldalán elérhető formanyomtatványon is, mely honlapot ide kattintva érhet el, illetve az alábbi linkeken keresztül közvetlenül is letöltheti a dokumentumokat:
 

Továbbá szíves figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által közzétett „Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?” és „Pénzügyi Békéltető Testület” témájú tájékoztatókat is, melyek további információkkal szolgálnak.
 

Online vitarendezési fórum linkje elérhető itt.

Pénzügyi navigátor füzetek linkje elérhető itt.
 

Főbb adataink


Cégnév: Kőrös-Blank Kft.
Székhely: 6200 Kiskőrös, Petőfi tér 9.
Cégjegyzékszám: Cg. 03-09-107592
Adószám: 11863234-1-03
Bejegyezve: 1999
Számlaszám: 52500075-11035123-00000000
Számlavezető pénzintézet: Rónasági Takarékszövetkezet (6200 Kiskőrös, Petőfi tér 10-11. )
Minősített befolyással egy biztosítóban SEM rendelkezünk.
Biztosító társaság vagy annak anyavállalata NEM rendelkezik minősített befolyással a Kőrös-Blank Kft-ben.

Szakmai tevékenységünkkel kapcsolatos kár esetére alkuszi felelősség biztosítással rendelkezünk.
Biztosító: Generali Biztosító Zrt. 
Szerződésszám: 95610980921978300
Alkuszi megbízásunk alapján FÜGGETLEN BIZTOSÍTÁSKÖZVETÍTŐ-ként végezzük munkánkat.
MNB tevékenységi engedély: aktív státuszú független közvetítő
Ellenőrizhető: https://intezmenykereso.mnb.hu/

MNB regisztrációs szám: 204121402624
Ellenőrizhető: https://intezmenykereso.mnb.hu/

FBAMSZ Etika Kódexe: https://fbamsz.hu/fbamsz/uzleti-etikai-kodex
 

Adatkezelés
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósági (NAIH) nyilvántartási szám: NAIH-50973/2012.
Adatkezelési tájékoztatónk elérhető itt.

Adatkezelési szabályzatunk elérhető itt.

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetőségei

Postacím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
E- mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Telefon: +36 40 203-776 
Személyes ügyfélszolgálat: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Weboldal: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

    
Pénzügyi Békéltető Testület elérhetőségei
Postacím: 1525 Budapest BKKP Pf. 172.
E- mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Telefon: +36 40 203-776 
Személyes ügyfélszolgálat: 1133 Budapest, Váci út 76.
Weboldal: http://www.mnb.hu/bekeltetes
 

Európai online vitarendezési platform

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül végezhetik a fogyasztók.
 

Az online vitarendezési platform elérhető itt.

További információk (felhasználói útmutatók) az online vitarendezési platformról.


 

Bejelentővédelmi rendszer elérhetősége: https://www.reklamacio.eu/
 

console:
consoleError:
Név:
E-mail:
Kérjük, hogy valós e-mail címet adjon meg, ezen a címen fogjuk keresni.
Telefonszám:
Amennyiben visszahívást kér.
Megkeresés oka:
Üzenet:
Elolvastam és megértettem az Adatkezelési tájékoztatót. Hozzájárulok, hogy az adataimat az abban leírtak szerint kezeljék.